Vandaag mijn eerste ATM post. Er is heel wat gebeurd de afgelopen dagen/weken,
en dat ga ik in deze post met jullie delen, veel lees & kijk plezier :D
Ik heb een paar weken niet gepost. Dit had zo zijn redenen.
Ik heb niet hele goede punten gehaald in de proefwerkweek, en daardoor moest ik de laatste so's nog even extra goed leren, zodat ik wat onvoldoendes op kon halen. Dit is wel gelukt, want ik ga nu met allemaal goede punten over, op een 5 voor Frans na.
Voor het tweede rapport heb ik ook al een paar cijfers:
Voor de topografie van zuid-Amerika, een 10 =D
Voor een Frans so, een 8,6, wat echt super knap is voor mijn doen...
En een 8,5 voor een practicum met Natuurwetenschappen.
Het is Sinterklaas geweest. Met mijn familie hebben we surprise's gedaan, omdat ik geen kleine broertjes of zusjes meer heb. Ik had dit jaar mijn zusje (11) getrokken. Ons afgesproken bedrag lag tussen de €15,- en de €20,- Euro. Voor mijn zusje had ik een ontstopper gemaakt, omdat ze echt nĂ³oit klusjes doet, en die in een bak gedaan. Ik had gummen, oorbellen en pennen voor haar gekocht.
Zelf heb ik echt de geweldigste surprise gekregen, vind ik zelf. Een lichtblauw Volkswagen busje♥_♥
Ik heb al duizend keer verteld over mijn plan om later met een vw-busje de wereld rond te rijden, dus daarom heeft mijn moeder het denk ik gemaakt :P
De cadeautjes die ik heb gekregen:
![]() |
| Chocoladeeee♥ |
En nog iets, maar daar gaat mijn volgende post over :P
Ik ben de laatste tijd echt verslaaft aan Minecraft... Ik had eerst het idee dat het stom en saai was, maar ik ben er sinds dat ik weet dat Brigit het ook heeft echt de hele tijd aan het spelen ;)
Brigit en Ik zijn team Golden Uggs xD
Morgen heb ik het feestje van Noes, waar ik echt zin in heb :P
We gingen iets maken, maar ik ben vergeten wat...
Ohja, en we gaan volgens mij pizza eten, =D
Het wordt sowieso echt een hele leuke middag.
Dit was alweer mijn eerste ATM, ik hoop dat jullie het een beetje de moeite waard vonden...
Liefs, Anne





Geen opmerkingen:
Een reactie posten