Ik heb vandaag een armbandje geruild tegen 3 nieuwe nagellakjes en nagelstickertjes
Hier de foto's en een korte review :)
Ik vind het best mooie kleuren, vooral de glitter-blauwe.
De linkse lijkt net zand, maar hij is grijs. Eigenlijk precies de rechtse, maar dan zonder glitter.
Oke, ik vind deze nagelstickertjes echt gewéldig ♥_♥
Je kunt ze bijna op alle kleuren dragen en tja, het zijn gewoon snorren, ik hoef het je niet uit te leggen...
Pluspunten;
- Nagellak droogt snel
- Dekt in 1 keer
- Leuke kleurtjes
- Het was 3 halen 2 betalen, dus in plaats van €4,- koste ze maar €3,-
Minpunten
- Zonder acties of korting zijn de lakjes €3,50
- Doe er wel een basecoat overheen, want anders blijft hij niet zo lang zitten...
De nagelstickertjes ga ik morgen pas op mijn nagels doen, voor het feestje van Noes :P
Liefs, Anne




Aaawh super leuke nagelstickers! Als je wilt kun je meedoen aan mijn winactieweek! :)
BeantwoordenVerwijderen