Claires -mini- Shoplog


Ik heb vandaag een armbandje geruild tegen 3 nieuwe nagellakjes en nagelstickertjes
Hier de foto's en een korte review :)


Ik vind het best mooie kleuren, vooral de glitter-blauwe. 
De linkse lijkt net zand, maar hij is grijs. Eigenlijk precies de rechtse, maar dan zonder glitter. 




Oke, ik vind deze nagelstickertjes echt gewéldig ♥_♥ 
Je kunt ze bijna op alle kleuren dragen en tja, het zijn gewoon snorren, ik hoef het je niet uit te leggen...

Pluspunten;
- Nagellak droogt snel
- Dekt in 1 keer 
- Leuke kleurtjes
- Het was 3 halen 2 betalen, dus in plaats van €4,- koste ze maar €3,-

Minpunten
- Zonder acties of korting zijn de lakjes €3,50
- Doe er wel een basecoat overheen, want anders blijft hij niet zo lang zitten...

De nagelstickertjes ga ik morgen pas op mijn nagels doen, voor het feestje van Noes :P

Liefs, Anne







1 opmerking:

  1. Aaawh super leuke nagelstickers! Als je wilt kun je meedoen aan mijn winactieweek! :)

    BeantwoordenVerwijderen