Dit liedje herken je misschien wel, als je naar het laatste deel van Twilight bent geweest.
Ik had geen idee hoe het liedje heette, maar ik zat het bijna iedere dag te zingen. Ik heb het pas vanochtend op Youtube gevonden, best slecht... Eigenlijk..
Ik hou best van kerstliedjes, en Ariana Grande vind ik ook leuk, dus dan kom je al gauw bij zoiets uit.
One Direction, spreekt voor zich denk ik ;)
Nog een keer One Direction ;)
Ik vind het gewoon grappig, hoe die meiden schrikken. En... Ze zingen Little Things geweldig live...♥
Dit liedje vind ik gewoon geweldig... ;)
En dit waren ze eigenlijk alweer, het waren er niet echt veel, deze keer...
xoAnne
Geen opmerkingen:
Een reactie posten