Vandaag mijn Holiday Diary #2. :) Ik heb vandaag een klein stukje aan mijn 52 Dingen lijstje gewerkt, kijk verder, en misschien wil je zelf ook eens zo'n lijstje gaan maken ;)

Ik heb hem vorig jaar van Noes gekopieerd, maar dit jaar ga ik hem helemaal zelf maken ;)
Oke, bijna helemaal zelf dan, ik zal het even uitleggen.
Je maakt een lijst met 52 dingen (iedere week een) die je allemaal wilt doen/bereiken in 2013.
Een paar voorbeeldjes:
♥ Haal een 10 voor een ander vak dan Aardrijkskunde.
♥ Een dieren collage achtergrond hebben.
♥ Een brief schrijven, naar mezelf, om volgend jaar weer open te maken.
Ik heb er nog een paar van vorig jaar laten staan, die ik in 2012 niet heb gedaan.. ;)
Vandaag heb ik, net zoals gisteren, vrij weinig gedaan...
Beetje op mijn computer, en extreem vaak onder de kerstboom kijken, of er nog nieuwe cadeautjes onder liggen ;) Ik weet sowieso al een cadeautje voor mezelf, en twee voor mijn zusje ;)
Voor mij: de ketting, die ik bij een feestje van de vriendin van mijn moeder had uitgekozen.
Voor Lisa: Een voetbal (Tja...) en een Donald Duck special ofzo, in ieder geval van DD :P
Dit was het al weer voor vandaag, Ik ga zo lekker Hawaii 5o kijken ;)
xoAnne
Geen opmerkingen:
Een reactie posten