
Ingrediƫnten:
- maatbeker.
- staafmixer (die in de maatbeker past!)
- 15 bramen
- een bolletje vanille-ijs.
- een scheutje melk
- eventueel een klein beetje bosvruchtenyoghurt. (hoeft niet).
Heel simpel, gooi alle ingrediƫnten bij elkaar in de maatbeker.
Goed mixen, zodat het een beetje stevig wordt en dan in een glas gieten!
Hebben jullie ook wel eens zelf milkshakes gemaakt?
xoAnne
Heel simpel, gooi alle ingrediƫnten bij elkaar in de maatbeker.
Goed mixen, zodat het een beetje stevig wordt en dan in een glas gieten!
Hebben jullie ook wel eens zelf milkshakes gemaakt?
xoAnne
Geen opmerkingen:
Een reactie posten