Even een artikeltje over Surprises en Sinterklaas-tijd :)
Ik vind November en December zelf echt de leukste maanden van het jaar, omdat je veel cadeautjes krijgt, en vaak de hele familie bij elkaar is.
Mijn zusje gelooft al 2 jaar niet meer, dus we doen nu iedere keer met Sinterklaas surprise, en dan met Kerstmis doen we cadeautjes!
We hebben een budget van €20,- maar moeten minimaal wel €15,- hebben gebruikt.
Ik heb dit jaar mijn zusje getrokken, stiekem wilde ik haar al, omdat ze oorbelletjes wilde, en dat was voor mij dan weer een excuus om naar de Claire's te gaan :P
Ik heb deze oorbelletjes voor mijn zusje gekocht, omdat ze graag knopjes wilde, of kleine hangertjes. Ze wilde graag cupcakes. Ik denk omdat we die heel vaak samen maken, en dan versieren ;)
De oorbelletjes waren €6,95 dus ik moet nog 8 euro minimaal.
Op haar lijstje stonden; oorbelletjes, een voetbal van Adidas, en een raar ding voor haar gitaar.
Ik kan geen voetbal meer kopen, en zo'n ding voor haar gitaar ga ik ook niet doen, want die heeft ze al een, ze wil alleen een betere...
Ik weet nog niet wat ik nog voor haar ga kopen, maar wél wat voor surprise ik eromheen maak.
Een minecraft-blokje. Mijn broer heeft het voor haar gedownload, dus nu speelt ze het continu...
Ik ga zo'n bruin met groen geblokte doos maken, en daar doe ik dan krantensnippers in met daartussen de cadeautjes, ook in krantenpapier, zodat het minder opvalt ;)
xoAnne

Geen opmerkingen:
Een reactie posten