Review; Essence 121 gold fever

Vandaag review ik een van mijn nieuwe aanwinsten. Een leuk lakje van Essence. Hij kost maar €1,69, en daarom besloot ik om hem toch gewoon mee te nemen.

Ik vind de kleur echt heel mooi, het is glitter goud, met een héel klein beetje zilver en rood erin. 
Op deze foto heb ik twee laagjes op. Je kunt ook rood eronder doen, en dan 1 laagje goud eroverheen, zoals op deze foto:
Let even niet op mijn vinger, had het even niet schoon gemaakt :P



Pluspunten:
Goedkoop
Fijn kwastje
 Mooie kleur
 Lakt fijn

Minpunten;
De kwaliteit. 

Je moet er wel basecoat of een kleurtje onder doen. 
En als je er dan ook nog topcoat over doet blijft dit lakje wel een aantal dagen goed zitten. 

Wil je een lakje dat langer dan een week blijft zitten, en van iets betere kwaliteit is, zul je geen Essence-lakje moeten kopen, maar ik vind de prijs in vergelijking tot de kwaliteit wel gewoon goed. 

Wat vind jij van dit lakje?

xoAnne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten