Haaii,
Gisterenmiddag waren we al vroeg uit. Ik ging met de bus, maar een paar van mijn vriendinnen gingen met de fiets. Gisteravond kreeg ik te horen dat een meisje een lichte hersenschudding heeft opgelopen, omdat ze met haar fiets is gevallen, en ook even buiten bewustzijn was. Toen ze weer thuis was, na de dokter enzo, zette ze op facebook dat ze een lichte hersenschudding had.
Vandaag op school, kwam onze mentor tijdens het studieuur zeggen wat er met haar aan de hand was.
Ze heeft een zware hersenschudding opgelopen en mag de komende week niet naar school. Ze mag niet lezen, leren, tv kijken, of gamen. Ze hoeft gelukkig niet de pww in te halen, maar het is natuurlijk wel rot dat ze de hele week maar op bed moet liggen, zonder dat ze iets mag doen.
We zijn vanmiddag langs haar gegaan, met een stel meiden, met een chocolade letter en 2 kaarten. Ik ben van plan om er vrijdag, als we uit zijn er ook meteen weer heen te gaan...
Dit wilde ik gewoon even zeggen,
xoAnne
Geen opmerkingen:
Een reactie posten