Nieuw Logo

Haaii,

Je hebt het vast al wel gezien toen je op mijn blog keek, maar ik zal er nog gewoon een keer een bericht over maken :)
Ik heb gekozen voor deze drie plaatjes, omdat ik hierover eigenlijk het meeste ga bloggen. 

Ik ben dol op pancakes, maar mijn moeder bakt ze nooit. Ik eet ze heel vaak bij Brenda, een vriendin van mij. En aardbei en banaan vind ik ook gewoon heel lekker ;)

Het tweede plaatje, omdat het voor Fashion 'staat', en ik blog ook over fashion, dusja... 

En de laatste, van Starbucks, ik vind dit echt een geweldige winkel. En ik vind het plaatje, zo met die cupcakes ook wel gewoon leuk, dus daarom was dat mijn laatste plaatje :)

Ik heb alle drie de plaatjes van WeHeartIt, echt de moeite om daar eens te kijken =D

xoAnne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten