Holiday Diary #3. Kerst Nailart DIY

Vandaag een DIY Kerst Nailart. Ja, ik weet het, ik ben er heel laat mee, maar omdat ik nooit van mijn nagels af kan blijven heb ik het pas vandaag gedaan ;)


 Lak je nagels rood. 

Doe wat witte nagellak aan een schuifspeltje, Maak zo de onderkant van de jas ;)

De stukjes die je zwart maakt voor de riem.  Je kunt ook gewoon een hele band zwart doen, maar omdat mijn geel niet goed dekt, heb ik er stukjes tussenuit gelaten ;)


Gewoon een vierkantje om het middelste blokje heen ;)

Ik maak alleen van mijn wijsvinger een kerstmannen pak, omdat mijn zwart bijna op is :(

Nog wel even twee 'knoopjes' erbij, zodat hij er wat leuker uitziet :P

En dan is dit het resultaat :)

De spullen die ik heb gebruikt. 

Catrice 470 Snow Motion.
Janet 40.
Rimmel 324 Fever.
Izgo nail design.
Safari, topcoat.
En een schuifspeltje :P

Vanavond doen we alle cadeautjes uitpakken, ik heb er echt heel veel zin in...♥
Misschien vanavond, maar waarschijnlijk morgen een post over de cadeautjes die ik heb gekregen!

xoAnne






1 opmerking: